У Київстар пояснили, чому у поїздах Укрзалізниці немає інтернету.


У прес-службі компанії Київстар пояснили, чому в поїздах Укрзалізниці відсутній інтернет. Відповідаючи на скаргу пасажирки у Фейсбукі, компанія повідомила, що причиною поганого зв'язку є видалення базових станцій. Водночас Київстар заявив, що постійно розширює покриття своєї мережі та аналізує якість зв'язку.
Пасажирка, яка подала скаргу, скаржилася на відсутність зв'язку під час поїздки з Харкова до Ужгорода. Вона також висловила своє незадоволення роботою оператора Київстар і порівняла ситуацію з розвиненими країнами, де є Wi-Fi в поїздах. Жінка запитала, коли в Україні буде якісний зв'язок, оскільки інтернет не завантажувався протягом її поїздки.
Варто відзначити, що Київстар, Vodafone та lifecell презентували найбюджетніші тарифи для українців.
Читайте також
- У МОЗ розповіли про хід ремонту в "Охматдиті"
- Українцям пояснили, яких тарифів на світло чекати з 1 вересня
- Бізнес у зоні високого воєнного ризику отримав 9,8 млрд грн пільгових кредитів
- Аналітики зафіксували стрибок цін на житло у Києві: названо найдорожчий та найдоступніший райони
- Це ще не кінець: експерти попередили про подальше здорожчання пального на АЗС
- Українці масово отримують "ліві" платіжки: як не переплатити за світло та оскаржити цифри у платіжках