"Укрпошта" змінила правила повернення: що треба знати відправникам про тарифи.


У "Укрпошті" з'явився новий сервіс швидкого повернення посилок
"Укрпошта" запровадила новий сервіс швидкого повернення посилок, які не були отримані адресатами. За словами пресслужби компанії, нова можливість дає відправникам можливість заздалегідь обрати умови повернення відправлень у випадку їх недоставки одержувачам.
Тепер клієнт може самостійно встановити тариф для зворотного перевезення: "Базовий" або "Пріоритетний". Останній передбачає пріоритетну обробку та найшвидшу доставку. Якщо тариф не було вибрано при створенні відправлення, система автоматично застосує стандартний "Базовий".
"Це рішення призначене зробити логістику більш прозорою та зручною для відправників", - підкреслили у компанії.
Оформити послугу можна через особистий кабінет на сайті "Укрпошти", у мобільному додатку або безпосередньо в відділенні.
Нові можливості від "Укрпошти"
Також раніше стало відомо, що "Укрпошта" почне продавати новий, неочікуваний продукт.
З'явлення нового сервісу від "Укрпошти" - це крок у полегшенні обміну посилками між відправниками та одержувачами. Клієнти тепер можуть швидко та зручно відправляти та повертати відправлення з обраним тарифом. Ці ініціативи спрямовані на поліпшення обслуговування користувачів та забезпечення комфортної співпраці з поштовим оператором.
Читайте також
- Різниця в ціні – до 7 гривень: водіям показали, як відрізняються ціни на пальне у різних регіонах
- "Більше не поведу людей на смерть": американський доброволець закриває свій підрозділ у ЗСУ
- У Трампа згорнули ключову програму по тиску на Росію, — Reuters
- Втік з G7 і оскандалився через Путіна: чим запам'ятався новий саміт для Трампа
- Для розмінування земель в Україні потрібно майже 1 трлн грн - нардеп
- Меблі, фарма, продукти: переробні підприємства отримають гранти